srijeda, 23. kolovoza 2017.

ŠOKANTNA IZNENAĐENJA TIJEKOM SEKSA 'Na svoj užas u njoj sam pronašao još jedan kondom. Nije bio moj!'


Ljudi su podijelili seksualna iskustva koja su im bila najveće iznenađenje. I ne to nisu priče o tome kako ih je partner ugodno iznenadio promjenom poze ili odabirom donjeg rublja. To su stvari i situacije koje nikako nisu mogli predvidjeti, uglavnom su ih doživjeli sa strancima ili ljudima koje baš i ne poznaju najbolje. Za Metro 12 ljudi ispričalo je lude situacije koje su ih iznenadile usred vruće akcije. Nisu sva iznenađenja ugodna.

1. Jednojajčani blizanci

Bila sam na zabavi na koju je došao i dečko s kojim sam imala avanturu. Taj put smo bili na romantičnom vikendu i nakon strastvene večeri, naletjela sam na njega u predvorju hotela - odnosno pretpostavila sam da je to on. Ali ispostavilo se da to nije on, nego je to njegov jednojajčani brat blizanac. I tako ponovno smo se našli na toj zabavi, svo troje, nakon nekoliko pića dva brata su mi predložila da spavamo svi troje. Uz još nekoliko pića ta šala je postala stvarnost. Tek kada su se skinuli hlače vidjela sam da nisu identični u svemu, konačno sam ih mogla razlikovati. (Karen)

2. Neželjeno iznenađenje

Nakon seksa sam izvukao alatku, je l', i očekivao sam da će kondom ostati na njemu. Kada sam vidio da nije izvukao sam ga (oprosti). Nakon razgovora tokom kojeg sam ponovno prikupljao snagu, počeo sam predigru prstima, kako bih odobrovoljio i tu divnu djevojku. Na svoj užas u njoj sam pronašao još jedan kondom. Nije bio moj. (Jon)

3. Glazba ljubavi

Dulje vrijeme sam se viđala s dečkom koji mi se stvarno sviđao. Jedne noći, probudila sam se i vidjela ga kako piša po mojoj glazbenoj liniji. Mjesečario je i mislio je kako je to toalet. (Caroline)

4. Prohujalo s vjetrom

Spetljala sam se s kolegom s posla, odvela sam ga doma. Bio je ogroman stasom i to me vrlo intrigiralo. Bila sam ispod njega i u žaru strasti pao je na mene, potpuno je istisnuo jedan vjetar iz mojih crijeva i usput je slomio krevet. (Erin)

5. Lovačke priče

Više puta mi se dogodilo da bih spavala s nekim, a tek kad bih otišla u kupaonicu vidjela bih da očito imaju curu. Ili to ili stvarno vole roze britvice. (Lucy)

6. Udubine

Jednom sam završila u krevetu s tim likom koji mi je polizao pazuh, šokiralo me malo, ali sam mislila da se dogodilo slučajno. Zatim mi je počeo lizati krasticu na koljenu, da bi se ponovno vratio na moj pazuh i počeo rovati jezikom po njemu. Nisam stručnjak za erogene zone, ali to mi nije bilo niti malo ugodno. (Cheryl)

7. Ravno u glavu

Jednom sam sam sebi svršio u lice. (Ryan)

8. Ljubavna bolest

Imala sam 17 godina i hodala sam s dečkom jednom smo bili kod njega doma sa zadatkom da čuvamo njegova 10-godišnjeg brata. Bio je nešto bolestan pa smo ga zamotali u dekicu i upalili mu DVD u boravku. Nas dvoje smo se bacili na projekt da se poseksamo u svakoj sobi u kući. Nakon duge rasprave i spremište ispod stepenica proglasili smo prostorijom. Dok smo bili u tom praktički ormaru, čulo se neko davljenje izvana, maleni brat, otvorio je vrata i povratio po svemu. (Clare)

9. Stvarnost boli

Imala sam sasvim normalan seks s mladićem kojeg sam upoznala u baru, kad me odjednom okrenuo i napao moju stražnjicu. Tjednima sam imala povrede. (Kim)

10. Nein!

Upoznala sam njemačkog nogometaša u baru. Počastio me pićem i kada sam se nagnula preko bara da ga dohvatim pokušao mi je prst staviti u guzu. Mislio je da je to potpuno normalno i rekao mi da pretjerujem s reakcijom. (Eve)

11. Neočekivani gost

Zaspali smo nakon seksa, a ja sam se nakon nekog vremena probudio. Izgurala me s kreveta, nisam više imao mjesta. Otvorio sam oči i vidio da se djevojaka privila uz mene. A na drugoj strani kreveta, zauzimala je više od pola kreveta - moja cimerica. Mjesečarila je do moje sobe i popela se nama u krevet. (Carl)

12. Breaking bad

Seksao sam se s curom i u pola posla pala je s kreveta. Malo se žalila, ali smo nastavili. Na kraju je ispalo da je slomila gležanj. (Brian)

jutarnji. hr

Nema komentara:

Objavi komentar